25 خصوصیت کسب و کار اینترنتی موفق

بدون در نظر گرفتن تعریفی مشخص از موفقیت، تعداد زیادی خصوصیت وجود دارد که در میان اشخاص موفق در کسب و کار مشترک است. شما می توانید کنار خصوصیاتی که احساس می کنید دارای آن هستید علامت گذاری کنید و حتی اگر هیچ کدام شامل شما نمی شود نا امید نباشید چرا که می توانید تعداد زیادی از آنها را با تمرین و گسترش نگرشتان یاد بگیرید، به خصوص اگر اهداف خود را از طریق برنامه های استراتژیک و با مراحل قابل اندازه گیری، مشخص کنید.

25 خصوصیت کسب و کار اینترنتی موفق

ادامه نوشته

صعود بازاریابی اینترنتی

صعود بازاریابی اینترنتی

 

همانطور که می دانید تبلیغات اینترنتی یکی از کم هزینه ترین و موثرترین راه ها در فروش محصولات می باشد. ارسالایمیل های تبلیغاتی دارای سلسله مراتبی است و لازم است شما این سلسله مراتب را مشخص کنید،تا بتوانید کارها را ساده تر انجام دهید.در ابتدا ،نام و ایمیل ارسال کننده ،اعتماد مشتری را به نام تجاری شما جلب می کند و نسب به کسب و کار شما اعتماد می کند.سپس موضوع ایمیل ،یکی از مهمترین عامل ها در باز شدن ایمیل می باشد ،پس از این دو گام مهم ،به فکر نگه داشتن مشتری در ایمیل خود باشید.

ادامه نوشته

مزایای مارکتینگ در رسانه های اجتماعی

مزایای مارکتینگ در رسانه های اجتماعی

 

بازاریابی رسانه های اجتماعی سبب بدست آوردن بازدید بیشتر از طریق سایت های رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی می شود رسانه های اجتماعی به خودی خود یک واژه فراگیر برای رسانه هایی است که ممکن است اقدامات کاملاً متفاوت اجتماعی را ارائه دهند به عنوان مثال، اینستاگرام یک شبکه اجتماعی طراحی شده است که در آن می توانید ارسال پیام کوتاه و یابه روز رسانیبا دیگران داشته باشید.

ادامه نوشته

کلید اصلی موفقیت در بازاریابی اینترنتی

کلید اصلی موفقیت در بازاریابی اینترنتی

معمولا کسانی که به دنبال سفارش طراحی سایت هستند، به دنبال بدست آوردن درآمد بیشتر از تخصص خود می باشند. اما خیلی از افراد را دیده ام که با ساختن وب سایت به این هدف نمی رسند. به نظر شما کلید موفقیت افزایش درآمد از طریق بازاریابی اینترنتی و وب سایت چیست؟

ادامه نوشته

ده قانون بازاریابی در شبکه های اجتماعی

تاثیر شبکه های اجتماعی در بازاریابی و سئو این روزها غیر قابل انکار است. استفاده از ظرفیت این شبکه ها برای بازاریابی و برندینگ بین شرکت های مختلف در سراسر دنیا امری رایج است و هر کدام به شیوه ی خود سعی در جذب مخاطبان این شبکه های اجتماعی و فروش بیشتر و بهتر محصولات خود دارند. اما فراموش نکنید که هر چیزی قوانین و قواعد خاص خودش را دارد. برای موفقیت در امر بازاریابی شبکه های اجتماعی شما در ابتدا باید قوانینی را یاد بگیرید که زمینه ساز بازاریابی در این شبکه هاست.

ده قانون بازاریابی در شبکه های اجتماعی

ادامه نوشته

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی : امروزه شبکه های اجتماعی تبدیل به یکی از محبوب ترین مکان ها در فضای اینترنت شده اند. بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از راهکار هایی است که شما هم می توانید در میان مردم رفته و کالا و خدمات خود را به افراد معرفی کنید. ولی:

بازاریابی شبکه های اجتماعی را از کجا شروع کنیم؟

در بازاریابی شبکه های اجتماعی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر روی کسب و کار ما چیست؟

ادامه نوشته

رونق کسب وکار با بازاریابی در شبکه های اجتماعی

رونق کسب و کار بازاریابی در شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی اکنون به عنوان وسیله ای برای رونق در کسب و کار اینترنتی و ایجاد نام تجاری به صورت آنلاین و بدون صرف هیچ هزینه ای استفاده می شود. متاسفانه بسیاری از صاحبان کسب و کار های اینترنتی برای شروع در انجام این کار ترس دارند. ممکن است شما این روش ها را به سادگی یاد بگیرید و یا با سختی مواجه شوید، البته بستگی به این دارد که شما چقدر در استفاده از وب و به طور کلی فناوری آن مسلط و مطمئن هستید.

ادامه نوشته

قدرت شبکه های اجتماعی در بازاریابی

فروشندگان حرفه ای همواره برای افرادی که در مرکز شبکه مشتریان قرار دارند امتیاز ویژه ای قائل می شوند چرا که اگر آنها مشتری شرکت شوند بقیه را با خود همراه می کنند.

قدرت شبکه های اجتماعی در شبکه های اجتماعی

البته چالش اصلی برای استفاده از این تکنیک پیدا کردن افرادی است که خصوصیت در مرکز بودن شبکه را دارا باشند. از قدیم سحر و جادوی یک فروشنده خوب برای جذب مشتریان چنین عنوان می شده است: بوکشیدن بازار، جذب مشتری، برقراری ارتباط(غیر رسمی) با وی ، حدس زدن(قضاوت در مورد مشتری).

ادامه نوشته

۶ مزیت کلیدی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها

 

۶ مزیت کلیدی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها

 

بارها دوستان و همکاران بنده در مورد مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی در مقالات مختلف مطلب نوشتند و امروزه شاهد حضور بیش از پیش برندها و کسب و کارها در شبکه های اجتماعی هستیم .
اما با این وجود در برخی جلسات با مدیران و صاحبان کسب و کارها به این مورد برخورد کردم که آنها هنوز به اهمیت و مزایایی که شبکه های اجتماعی برایشان خواهد داشت به طور کامل واقف نیستند .

ادامه نوشته

سه اصل اساسی در ایمیل مارکتینگ موفق

یکی از پر بازده‌ترین روش‌های افزایش میزان بازدید وبسایت بادر نظر گرفتن میزان سرمایه‌ای که در آن قرار میدهید استفاده از ایمیل مارکتینگ میباشد. در بسیاری از مواردی که این روش به درستی اجرا شده است میزان بازدهی آن از روش‌های دیگری همانند تبلیغات بنری و کلیکی بسیار بسیار بیشتر بوده است. یکی از نکات جالب در مورد ایمیل مارکتینگ بازدهی خوب آن در شرایط اجرای نادرست و ضعیف است.

سه اصل اساسی در ایمیل مارکتینگ موفق

ادامه نوشته

امضا در ایمیل مارکتینگ و تاثیر شگفت آن بر جذب مشترکین بیشتر

امضا در ایمیل مارکتینگ ئ تاثیر شگفت آن بر جذب مشترکین بیشتر

امضا در ایمیل مارکتینگ، یکی از بنیادی ترین کارها برای شرکت ها و بازاریابانی می باشد که ایمیل به مشتریان و مخاطبان خود ارسال می کنند و منافع آنها در گرو ارسال همین ایمیل ها می باشد، قرار دادن یک امضا می تواند در انجام برندینگ و بازاریابی بسیار موثر باشد، شما می توانید در عرض چند دقیقه امضای خود را ایجاد کنید، ولی در این کار نکاتی هست که باید به آنها توجه کنید.

ادامه نوشته

۱۰ دلیل مهم برای استفاده از ایمیل مارکتینگ

آیا از روش‌های سنتی بازاریابی خسته شده‌اید؟ آیا به دنبال روش‌های سریع و کم هزینه در تبلیغات هستید و در مقابل توقعات بالایی دارید؟ ما استفاده از ایمیل مارکتینگ را به شما توصیه می‌کنیم! می‌فرمایید چرا؟ در این نوشتار سعی شده تا ۱۰ دلیل مهم برای استفاده از ایمیل در بازاریابی عنوان شود.

۱۰ دلیل مهم برای استفاده از ایمیل مارکتینگ

ادامه نوشته

سامان دهی ایمیل های تبلیغاتی، نیاز اصلی بازاریابی اینترنتی

سامان دهی ایمیل های تبلیغاتی، نیاز اصلی بازاریابی اینترنتی

سامان دهی ایمیل های تبلیغاتی , نیاز اصلی بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی مدتهاست که به عنوان یکی از روش‌های نوین بازاریابی مطرح شده ،اما این سئوال که اصول صحیح این روش بازاریابی چیست همچنان بی پاسخ مانده است . متاسفانه به دلیل عدم آگاهی کافی در کنار اطلاع رسانی صحیح، بسیاری ایمیل‌های تبلیغاتی بی هدف در حجمی بالا برای کاربران زیادی ارسال می‌شود و عموماً در پوشه هرزنامه ها جا خوش می‌کند که این ایمیل ها را به غلط بازاریابی اینترنتی می‌پندارند.

ادامه نوشته

بهترین روش تبلیغات اینترنتی

در این پست به بررسی مهم ترین روشهای تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین خواهیم پرداخت تا ببینیم هر یک چه ویژگیهایی داشته و کدام یک برای استفاده مناسب تر هستند. بیزینس بدون تبلیغات وجود نخواهد داشت و برای موفقیت گریزی از انجام تبلیغات نیست پس چه بهتر که بهترین روشهای تبلیغات آنلاین را بکار گیریم.

بهترین روش تبلیغات اینترنتی

ادامه نوشته

ویژگی های بازاریابان اینترنتی موفق

با نگاهی به کسب و کارهای اینترنتی و بازاریابان موفق در این حوزه می توان عادات و رفتارهایی مشابه در میان تمامی آنها را شناسایی کرد.

ویژگی های بازاریابان اینترنتی موفق

توجه به این موارد می تواند نقشی کلیدی در تحقق اهداف و در نهایت کسب موفقیت ایفا کنند. در ادامه برخی از این عادات را به صورت مختصر بررسی می کنیم.

ادامه نوشته

شاه کلیدهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی

از آن‌جایی که دو سوم کاربران اینترنت در سراسر دنیا، در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، نیازی به مقدمه‌چینی در مورد فراگیر شدن این پدیده در دهه گذشته و تقویت بازاریابی در این حوزه نیست.

شاه کلیدهای بازاریابی در شبکه های اینترنتی

امروزه، بیش‌تر کسب و کارها به قدرت رسانه‌های اجتماعی در تأثیرگذاری بر ایجاد روابط یک به یک با کاربران، واقفند و اکثر آن‌ها در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی‌ای که برای کاربران‌شان مهم است، حضور دارند.

ادامه نوشته

سه سوگیری روانشناسی موجب شکست بازاریابی اینترنتی

سه سوگیری روانشناسی موجب شکست بازاریابی اینترنتی

 

چه چیزی پشت تصمیمات مشتریان شما نهفته است که باعث می شود آن ها بروی گزینه ای کلیک کنند، مطلبی را به اشتراک بگذارند یا خرید کنند؟

بر اساس تحقیقات انجام شده بازریابی عصبی یا عصب پایه (Neuromarketing) ریشه چرایی تصمیمات افراد می باشد. نورو مارکتینگ نوع جدیدی از بازاریابی است که در آن علوم مدیریت، عصب شناسی، روانشناسی بهم پیوند می خورند. " ذهن ناخود آگاه " و نه " ذهن خودآگاه " منجر به نحوه واکنش و پاسخ ما به تبلیغات، برند ها و محصولات می شود و در نهایت به تمام تصمیمات خرید ما جهت می دهد.

ادامه نوشته

موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی برای مشاغل کوچک

اولین تبلیغاتی كه در اینترنت شكل گرفت به صورت متنی بود اما بعدها بنرهای گرافیكی و متحرك جزو جذابیت های دنیای اینترنت شد.
ابتدا این بنرها توجه مخاطب را جلب می كردند و همین علاقه مندی سبب شد تا استفاده از بنرها گرافیكی به سرعت رشد كند. اما هر چه تعداد این بنرها افزایش می یافت، توجه مخاطب كمتر به آن جلب می شد.

موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی برای کسب و کارها

ادامه نوشته

اصول تبلیغات اینترنتی

اصول تبلیغات اینترنتی

 

عرصه اینترنت با پیشرفت چشمگیری که در این دهه کرد میتواند یک جای بسیار خوبی با وجود 37 میلیون کاربر فقط ایرانی برای تبلیغات اینترنتی باشد و هر شخص صاحب بیزینس حتما به ذهنش خطور میکند که برای بیشتر کردن سود خود سری به این عرصه بزند.

ادامه نوشته

سه اشتباه رایج در تبلیغات اینترنتی

سه اشتباه رایج اینترنتی

 

همانطور که در مورد کسب و کار اینترنتی صحبت شده بود، برای شناخته شدن کسب و کارمان توسط تعداد افراد بیشتر ناچار به استفاده از ابزارهای مختلفی هستیم. یکی از مهمترین ابزارها تبلیغات است. کسب و کاری که در تبلیغات سرمایه گذاری مناسبی انجام ندهد، مدت زمان زیادی را طی خواهد کرد تا رشد کند. البته همه داستان تبلیغات به مبلغ سرمایه گذاری ختم نمی شود و داشتن هدفی مشخص در تبلیغات از ضروریات ساخت یک تبلیغ مناسب هست.

ادامه نوشته

ده فرمان بازاریابی اینترنتی در هزاره سوم

ده فرمان بازاریابی اینترنتی در هزاره سوم

 

عصر بازاریابی در حال تغییر است. محصولات، خدمات، فروشندگان، فروشگاه ها، مدیران، شرکت ها همگی در دنیای اینترنت حضور خود را جدی تر دنبال می کنند و اکنون در جست وجوی جای مطمئنی در موتورهای جست وجو هستند. اگر چه در گذشته تبلیغات و روابط عمومی نقش بسیار مهمی در ارتقای برند شرکت ها داشت اما در دهه اخیر این موتورهای جست وجوگر هستند که ارزش نام تجاری شرکت ها را در رتبه بندی صفحات خود به مشتریان اعلام می کنند.

 

 

ادامه نوشته

رمور متن یک تبلیغ موفق اینترنتی

رموز متن یک تبلیغ موفق اینترنتی

 

تا چه قدر مایل اید به راز نوشتن تبلیغاتى دست یابید که مشتریان را به شدت جذب براده هاى آهن به آهن ربا به سایت شما جذب کند؟ نوشتن چنین تبلیغى تنها به اندکى دانش و ابتکار نیاز دارد. هرکسى می تواند این کار را انجام دهد، حتي شما دوست عزيز!

این کار به سادگى و با اجرا کردن دستورات زیر امکان پذیر است. افراد زیادى در اینترنت وجود دارند که می توان از آن ها یارى گرفت.از آن جمله می توان بهJoe Vitale، Jay Abraham،Cory Rudl،Mark Joyner اشاره کرد که از افراد سرشناس در نوشتن تبلیغات هستند.

 

ادامه نوشته

اهمیت تبلیغات در اینترنت

اهمیت تبلیغات در اینترنت

مراجعین وب هدفمند هستند و به تبلیغاتی که به هدف آنها مربوط نشود، توجهی نمی کنند. برای موفقیت، آگهی ها باید با اهداف و آنچه در ذهن کاربران است، هماهنگ باشد.


دلایل مختلفی برای عدم موفقیت تبلیغات روی وب وجود دارد. اما این موضوع زمانی قابل توجه است که آگهی به موضوع مورد علاقه کاربر مربتط باشد و باز هم شکست بخورد. چرا این اتفاق می افتد؟

ادامه نوشته

موفق ترین کسب و کارهای اینترنتی؛ درآمد: 1000 دلار در هر ثانیه!

موفق ترین کسب و کارهای اینترنتی

 

معمولا وقتی صبح ها از خواب بیدار می شویم، کمی در تختخواب غلت می زنیم، بعد خودمان را کش می دهیم، روی لبه تخت می نشینیم و به این فکر می کنیم که باز هم صبح شده و باید سر کار برویم!

شاید کل این فرایند بیشتر از دو دقیقه زمان نبرد، اما در همین حین که ما سرگرم کلنجار رفتن با خود برای بلند شدن از تختخواب هستیم، سایت آمازون 120 هزار دلار درآمد کسب کرده است!

ادامه نوشته

چرا تجارت و کسب و کار خود را اینترنتی کنیم؟

چرا تجارت و کسب و کار خود را اینترنتی کنیم؟

 

کسب و کار اینترنتی به فروش محصولات یا خدمات در اینترنت گفته می شود. امروزه بیش از 900 میلیون نفر در سطح دنیا از اینترنت استفاده می کنند و 69 درصد از این جمعیت، در طول 90 روز، دست کم یک خرید از اینترنت داشته اند.
نباید این مسئله را فراموش کرد که یک وب سایت اینترنتی، تنها برای فروش محصول یا خدمات به کار نمی رود، بلکه می تواند نقشها و کارکردهای مختلفی داشته باشد.

ادامه نوشته

نکاتی برای داشتن وبسایتی موفق

نکاتی برای داشتن وبسایتی موفق

 

نکات زیر برخی از مواردی هستند که برای موفقیت و به پولسازی رساندن وبسایت خود باید در نظر بگیرید:

 

 

ادامه نوشته

ده ایده کسب و کار برای علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی

ده ایده کسب و کار برای علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی

 

اگر به کارآفرینی و راه‌اندازی یک کسب و کار علاقمندید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید یا نگران بودجه اولیه آن هستید، کسب و کارهای اینترنتی گزینه‌ی خوبی برای شروع هستند. هزینه‌های راه‌اندازی اینگونه کسب و کارها به نسبت کم و دامنه‌ی کسب و کارهایی که می‌توانید راه‌اندازی کنید وسیع است. در این مطلب ۱۰ ایده برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی به علاقمندان کارآفرینی ارائه شده‌است:

ادامه نوشته

سی زن برتر کارآفرین اینترنتی

۳۰ زن برتر کارآفرین اینترنتی

 

 سی زن برتر کارآفرین اینترنتی

 

زنان در کشورهای توسعه یافته نقش بسیار مهمی را در کسب و کار بازی می
کنند. اما این نقش با عاملی به نام مرد سالار و پدر سالار در جامعه های
جهان سومی و فارسی زبان خیلی کند پیش می رود.

آیا شما شامل این دسته از زنان هستید :

 

 

ادامه نوشته

تخصص , یکی از رموز موفقیت کسب و کارهای اینترنتی

تخصص , یکی از رموز موفقیت کسب و کارهای اینترنتی

 

تخصص , یکی از رموز موفقیت کسب و کارهای اینترنتی

مهم‌ترين مرحله براي شروع هر كسب و كاري تعيين حوزه‌اي كه مي‌خواهيد در آن فعاليت كنيد، است.

حوزه كاري هر فرد بر اساس تخصص آن فرد تعيين مي‌شود، يعني بهتر است كه فرد در زمينه‌اي كه تخصص دارد كار كند تا موفق شود.

يكي از رمزهاي موفقيت كسب و كار اينترنتي اين است:

در يك حوزه مشخص فعاليت كنيد و متخصص شويد آنگاه كسب و كار شما موفق خواهد شد.

 

ادامه نوشته

پنج قانون کسب درآمد از اینترنت

پنق قانون کسب درآمد از اینترنت

 

پنج قانون کسب درآمد از اینترنت 

كسب در آمد از اينترنت، مانند يك كسب و كار واقعي است و هنگامي پول به دست مي‌آيد كه مشكلي را از ديگران حل كنيم.
براي اين كار لازم است تا اصول كسب و كار را درك كرده و مهارت هاي ضرروي را فرا بگيريم. در ادامه ۵ قانون مهم را باهم مرور خواهيم كرد

 

 

ادامه نوشته